Brušné tance

Jeden z najlepších spôsobov, ako dosiahnuť harmóniu so sebou a okolitým svetom. Brušné tance (alebo bellydance) umožňujú osvojiť si lásku k vlastnému telu a prebudiť v sebe nežnú ženskú príťažlivosť.

 

Brušné tance pomáhajú ženám dosiahnuť ideálnu postavu stiahnuté bruško, pevné nohy a podmanivý krok s

kolísaním bokov, z ktorého muži šalejú. Bellydance nie je len fitness. Orientálne tance Vás privedú k vonkajšej aj

vnútornej kráse dosiahnete vnútornú harmóniu, a zároveň urobíte neprekonateľný dojem na všetkých naokolo.

Brušné tance sú prístupné všetkým bez ohľadu na vek a typ postavy.

 

Aktívny pohyb bedier v orientálnych tancoch formuje peknú postavu a dodáva jej ženské črty. Zložité pohyby v

brušných tancoch nútia organizmus prispôsobiť sa rozličnej fyzickej záťaži, telo získava na ohybnosti a pohyby sa

stávajú príťažlivejšími. Výhoda brušných tancov spočíva v tom, že výsledky sa nedosahujú silou a prekonávaním samého seba (ako napríklad pri aerobiku), ale s potešením a radosťou. Brušné tance nútia celý organizmus  pracovať v záťažovom režime, obzvlášť je ale namáhané brušné svalstvo.

 

Orientálne tance sú možnosť vyjsť z posilňovne a upevniť dosiahnuté výsledky vizuálne príťažlivejším spôsobom.

 

Nie je to vynikajúci prostriedok len na zhodenie prebytočných kíl, ale aj na korekciu nedostatkov

  • majú obrovský vplyv na zdravie vnútorných orgánov, kĺbov a chrbtice, tým pádom zlepšujú držanie tela
  • spevňujú svaly s pôrodnou funkciou, čím uľahčujú pôrodný proces a pomáhajú pri popôrodnej adaptácii
  • bolesti chrbta, pliec a krku sa stávajú slabšími a menej častými, pľúcne problémy miznú
  • zlepšuje sa stav pri gynekologických ochoreniach, menštruačný cyklus sa normalizuje
  • brušné tance poskytujú uvoľnenie od pocitu stresu, pomáhajú pri depresii a dodávajú radosť zo života;
  • dobrá nálada a voľný prúd pozitívnych emócií garantovaný

 

K ovládnutiu umenia arabských tancov postačí obyčajné športové oblečenie, alebo v podstate akékoľvek pohodlné oblečenie. Vrchná časť by mala byť viacmenej obtiahnutá, aby ste v zrkadle mohli vidieť pohyby vlastného trupu. Obuv by mala byť mäkká, dá sa ale trénovať aj v ponožkách. Bedrá môžete zvýrazniť pomocou šatky so strapcami alebo mincami.

 

Výdaj energie: 3,2 kcal za hodinu na 1 kg váhy (približná hodnota, môže sa líšiť v závislosti od stavu organizmu)

X Newsletter sign Out